HARVIA thermo-hygrometer
                                                    -10%  
Model: SAS92300

HARVIA thermo-hygrometer

€ 36.00 € 40.00
Prijzen zijn exclusief verzendkosten
st.:
Levertijd
Het product kan een iets andere pasvorm of kleur hebben dan op de foto.

HARVIA thermo-hygrometer

Horizontale HARVIA thermo-hygrometer met afgeronde uiteinden. De betrouwbare mechanische thermo-hygrometer HARVIA stelt u in staat om eenvoudig de temperatuur en vochtigheid van de sauna te controleren. HARVIA thermo-hygrometer in een stijlvolle, klassieke stijl past perfect in het ontwerp van elke sauna. De kwaliteit, betrouwbaarheid en duurzaamheid van hun producten zijn belangrijk voor het Finse bedrijf HARVIA. Daarom heeft de HARVIA thermo-hygrometer 2 jaar garantie, zodat onverwachte storingen binnen deze periode kunnen worden gemeld.

De HARVIA thermo-hygrometer is luchtdicht, veilig en bestand tegen hoge temperaturen en vochtigheid. Gemaakt van hout, dus zeer handig om te gebruiken in een sauna. Aanbevelingen zijn gevolgd bij de productie van deze thermo-hygrometer, dus het bereik van de hygrometerwaarden is 0 - 100%, en de thermometer is 120 graden.

HARVIA is al jarenlang actief op het gebied van saunaproducten, dus het is betrouwbaar en garandeert een hoge productkwaliteit. De HARVIA thermo-hygrometer wordt beschouwd als een van de producten van de hoogste kwaliteit in vergelijking met zijn concurrenten. U zult nooit de fout in gaan als u producten van dit bedrijf koopt.

Thermo-hygrometer is een van de belangrijkste sauna-apparatuur. De hygrometer is ontworpen om veranderingen in de luchtvochtigheid in de kamer te meten en te bewaken, en de thermometer bepaalt de temperatuur. Beide apparaten zijn eenvoudigweg noodzakelijk als u een veilig en goed microklimaat in de stoomkamer wilt. De luchtvochtigheid in de kamer moet worden geregeld op basis van de temperatuur. De twee apparaten zijn nauw verwant, dus worden ze vaak als één apparaat verkocht. Dit is erg handig omdat het minder ruimte inneemt en alles op één plek staat.

Welke gegevens geeft de thermo-hygrometer aan om het veilig te maken om de stoomkamer te bezoeken?

Wanneer de temperatuur in de sauna ongeveer 100 - 110 graden is, moet de hygrometer minder dan 35% vochtigheid aangeven. In een stoomsauna is de optimale vochtigheid 85% wanneer de temperatuur 60 graden is.

Correcte installatie van een thermo-hygrometer in de sauna

Om de meest nauwkeurige metingen te verkrijgen, is het raadzaam om de thermo-hygrometer op een hoogte van ongeveer 1,6 meter te plaatsen. Het is optimaal wanneer deze op een afstand van 1,5 - 2 meter van de deur, verwarming en ramen wordt geïnstalleerd. Omdat koude en warmtebronnen de nauwkeurigheid van de metingen verstoren.

Aanbevolen luchtvochtigheid en temperatuur binnenshuis:

Russische sauna. Bij voorkeur geeft de thermo-hygrometer ongeveer 75 tot 85% vochtigheid en + 60 tot 70 graden hitte aan;
Turks stoombad. De thermo-hygrometer moet een vochtigheidsgraad van 95 tot 100% aangeven en een warmte van + 70 tot 100 graden;
Sauna. Optimaal wanneer de thermo-hygrometer 25 - 35% vochtigheid en + 100 - 110 graden warmte aangeeft;
Wasruimte. De thermo-hygrometer moet 90 - 100% vochtigheid en + 30 - 40 graden warmte aangeven;
Lounge. Het wordt aanbevolen dat de thermo-hygrometerwaarden 30 - 60% vochtigheid en +20 - 25 graden warmte zijn.


Met de juiste verhouding tussen temperatuur en vochtigheid is een saunabezoek aangenaam en weldadig voor het lichaam.

  • Garantie (j.) 2
  • Land van fabricage Finland
  • Gewicht 0.4000

De prioriteit van ons bedrijf is om de beste kwaliteit goederen te leveren aan onze klanten, op een voor hen geschikt tijdstip en op de plaats van hun keuze.

Wij verzenden goederen naar alle landen ter wereld. Als u bij het kiezen van het afleveradres het gewenste land of de gewenste stad niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected] of bel naar het contacttelefoonnummer. De bezorgkosten worden dan individueel berekend.

Bezorging is altijd mogelijk.

Bezorginformatie:
Het voorbereiden van uw bestelling voor verzending duurt 2-3 werkdagen vanaf het moment dat de betaling op de bankrekening van de winkel is ontvangen. Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze overgedragen aan de koerier voor bezorging.
Levertijd:
De levertijd bedraagt doorgaans 8 tot 10 werkdagen, maar bij grotere of omvangrijke bestellingen kan de levertijd langer zijn.
Houd er rekening mee dat bestellingen in het weekend en op feestdagen niet worden verwerkt, verzonden of geleverd.
De maximale levertijd bedraagt 4–6 weken.

De levertijd wordt gerekend vanaf het moment dat de bestelling wordt opgehaald en verzonden vanuit ons magazijn. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt de klant een e-mailmelding met alle trackinginformatie van zijn bestelling. De leveringsvoorwaarden kunnen veranderen afhankelijk van de afgelegen ligging van het bestemmingspunt.

De op de website vermelde levertijd is bij benadering.

Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levering.

Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor het herinhuren van elektriciens of bouwers.

NB! Indien u uw bestelling niet binnen de hierboven aangegeven termijn heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.


Prijzen voor thuisbezorging

De verzendkosten binnen Europa worden berekend volgens de tarieven van de koeriersdienst.

Voordat de goederen worden geleverd, spreekt de koerier telefonisch een acceptabel bezorgmoment met u af (werkdagen ma-vr 8:00 - 17:00 uur).

De bezorgkosten zijn niet inbegrepen in de prijs van het product zoals vermeld in de webwinkel.

De verzendkosten worden aan het winkelmandje toegevoegd.

 

Verzameling van goederen

Controleer bij ontvangst van de geleverde goederen de staat van de zending (verpakking), zorg ervoor dat de verpakking niet vervormd of beschadigd is. Als u vermoedt dat het pakket beschadigd of vervormd is, onderteken dan de pakketdocumenten niet en stuur het pakket terug naar de koerier. Als het pakket in orde is, onderteken dan de factuur (cognossement) of een ander overdrachts-acceptatiedocument van de zending. Het ondertekende document is het bewijs dat de bestelde goederen bij u zijn afgeleverd.

Bij aankoop van producten die langer zijn dan 2,4 m, kan het zijn dat de klant zelf voor het lossen moet zorgen.

Retourneren van de goederen

Wij doen ons best om goederen die bij ons zijn gekocht te verpakken. Helaas kan er soms schade ontstaan tijdens het transport. Zelfs als u niet weet of iets beschadigd is of niet, is het altijd goed om foto's te maken van het aangekomen pakket op uw smartphone, u hebt die nodig voor het geval er schade is aan de inhoud.

Als u tekenen van beschadigde verpakking ziet, neem dan de volgende stappen:

1. Maak foto's van het pakket en controleer of de schade zichtbaar is.

2. Pak uw bestelling uit en controleer of er producten beschadigd zijn. Maak een foto van het beschadigde artikel.

3. Als er sprake is van een overtreding, informeer ons dan via e-mail [email protected]

NB! Voor alle claims van beschadigde of kapotte goederen, moet u uw claim binnen één (1) werkdag vanaf de datum van levering indienen. Het bedrijf moet volledige details en beschrijving in schriftelijke vorm ontvangen met bijgevoegde foto's van de beschadigde goederen.

Indien de koper weigert de geleverde goederen in ontvangst te nemen die niet gebrekkig zijn, dient hij de kosten voor het terugzenden van de goederen aan ons te betalen.
Als u verzoeken of opmerkingen heeft over goederenbezorgdiensten, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen uw wensen zeker overwegen.

Gerelateerde producten

Vergelijkbare producten